Steven van Pelt is van het type ‘snel schakelen’. Dus toen hij bij zijn eerste belletje naar BackOfficer niet de juiste collega te pakken kreeg, was hij teleurgesteld. Maar we maakten het ruimschoots goed. “Drie minuten later werd ik teruggebeld: ‘Het is niet mijn functie, maar ik ga je helpen.’ Daar hou ik van: tempo maken en denken in oplossingen.”

Steven is commercieel directeur bij Bdifrent Procestechniek. Dat bedrijf begeleidt zij-instromers naar een carrière als operator in de voedings- en verpakkingsindustrie. Operators die ze vervolgens uitzenden of detacheren. “We stomen ze klaar met praktijkgerichte training en maatwerk e-learning-opleidingen”, aldus Steven. “Mijn collega Wesley en ik hebben zelf ook als operator gewerkt. We weten dus precies wat er nodig is.”

Focus op kerntaken

Bij Bdifrent draait het om inhoud. De organisatie telt bewust ‘maar’ vier mensen, die zich volledig richten op kandidaten en klanten. “We willen ook weten wat er privé speelt, ons verdiepen in de techniek én vooruitdenken” zegt Steven. “We focussen dus op kerntaken. Gelukkig zorgt BackOfficer ervoor dat alles eromheen vlekkeloos loopt: van verloning en contracten tot en met werkgeverslasten en juridische controles. Daar hoef ik me nooit druk om te maken. En als er iets is, dan is één appje genoeg.”

“Als er iets is, dan is één appje genoeg”

“Jullie hielpen zelfs bij het informeren van onze uitzendkrachten”

Meedenken

Wat Steven ook prettig vindt aan onze samenwerking is ons meedenkend vermogen. “Zoals bij de overstap van onze vorige backoffice-partner”, legt hij uit. “Dat was best complex. Mars, onze grootste klant, moest net voor de zomer over. Daardoor zaten we met uitdagingen zoals vakantie-uren. Jullie dachten alleen maar in oplossingen en hielpen zelfs bij het informeren van onze uitzendkrachten. Daardoor was tachtig procent van de vragen van tevoren al beantwoord.”

Dezelfde taal

BackOfficer en Bdifrent zijn dus een goede match. Wie had dat gedacht na Stevens eerste telefoontje? “Onze contactpersoon bij BackOfficer is altijd bereikbaar, ook buiten kantooruren”, aldus Steven. “Die laagdrempeligheid past bij hoe we zelf werken. Een andere overeenkomst is dat we het beste willen voor de mensen met wie we werken. Je merkt in alles dat we dezelfde taal spreken. En juist daardoor komen dingen in beweging. Snel en soepel.”

Ook geïnteresseerd in onze diensten?

Ontdek hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen groeien met onze betrouwbare backoffice-ondersteuning.
Lees meer over onze diensten of neem direct contact met ons op.