Als accountmanager is Chantal Jansen veel onderweg en navigeert ze niet elke week naar Oss. Maar komt ze naar kantoor? Dan voelt dat voor haar als thuiskomen. “Alsof het mijn eigen toko is, met de fijnste achterban die ik me kan wensen.”

In 2021 benaderden we Chantal voor de functie van accountmanager. Op dat moment werkte ze als salesmanager bij een uitzendorganisatie. “Na het eerste gesprek had ik meteen een goed gevoel”, blikt ze terug. “Bovendien leek het me wel wat om eens ‘aan de andere kant van de tafel’ te zitten. Na een positief vervolggesprek, zei ik dan ook volmondig ‘ja’.”

Drijfveer

Door haar ervaring in de branche weet Chantal als geen ander hoe moeilijk het is om je backoffice goed op orde te hebben. Dus sinds ze voor ons werkt, is het een belangrijke drijfveer geworden om klanten juist op dát vlak te ontzorgen.

“Ik zeg wat ik doe en ik doe wat ik zeg”

“Hier doet iedereen ertoe, dat vind ik mooi”

“Klanten merken dat ik begrijp met welke uitdagingen ze te maken hebben”, aldus Chantal. “En heb ik ze overtuigd van onze meerwaarde? Dan zorg ik ervoor dat ze op ons kunnen bouwen. Ik zeg wat ik doe en ik doe wat ik zeg. Afspraken nakomen vind ik heel belangrijk. Het geeft me veel voldoening als ik hoor dat klanten mijn eerlijkheid en bevlogenheid waarderen.”

Superkrachten

Over welke superkrachten een goede accountmanager moet beschikken? Dat weet Chantal wel. “Een helikopterview is van belang, net als een flinke dosis empathisch vermogen. Daarnaast moet je snel kunnen schakelen tussen een klant en je collega’s. Anders kun je je beloftes onmogelijk waarmaken.”

Natuurlijk is het mooi om een grote opdrachtgever ‘binnen te hengelen’. Maar Chantal wordt net zo blij van kleinere organisaties die groeien, mede dankzij ons. “We ontzorgen klanten op heel veel vlakken. Als ze mooie stappen zetten, is dat een bewijs van onze meerwaarde. En als zij groeien, doen wij dat ook.”

Warm bad

Chantal geniet van de vrijheid en verantwoordelijkheid die ze bij ons krijgt. En als ze in Oss is, voelt dat als een warm bad. “Het contact met mijn collega’s is heel persoonlijk, dat vind je ergens anders niet zo snel. Gebeurt er iets leuks of iets verdrietigs in je leven? Dan staat er voor je het weet iemand met een bos bloemen voor de deur. Bij BackOfficer doet iedereen ertoe, dat is mooi.”

Ook geïnteresseerd in onze diensten?

Ontdek hoe wij uw bedrijf kunnen helpen groeien met onze betrouwbare backoffice-ondersteuning.
Vraag vandaag nog een gratis adviesgesprek aan en ervaar het verschil!